11 juli 2019 Blog

Maak kennis met onze accountmanager Daniëlle

Wat ik exact doe binnen Zenda als accountmanager? Beetje koffie drinken, tafelvoetballen, balletje trappen in onze kamer…. Oké vooruit, ik werk ook nog;)

Mijn naam is Daniëlle Lambrechts, 27 jaar jong en woonachtig in Baarn. In mijn vrije tijd vind ik het -zoals de meeste vrouwen- heerlijk om te shoppen, met vriendinnen af te spreken en leuke activiteiten te ondernemen met mijn gezin. Ook houd ik van hardlopen, fitnessen en ben fan van een balletje trappen 🙂

De afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan in recruitment en accountmanagement binnen de franchisebranche. Sinds april 2019 ben ik gestart als accountmanager bij Zenda Support. De ICT detacherings-branche is voor mij nieuw, maar zeker niet minder leuk. Daarnaast zijn er natuurlijk verschillen, maar ook gelijkenissen in mijn functie als accountmanager binnen deze dynamische, innoverende branche tov van mijn vorige branche.

Het lijkt me leuk om een terugblik te werpen op de eerste paar maanden en uiteraard ook vooruit te kijken:

Op 1 april 2019, ja écht!, was mijn eerste werkdag. De eerste dag was vooral het bedrijf leren kennen. Aangezien meerdere professionals gestart waren, was er een leuk dagprogramma (met hèèrlijke lunch). De eerste dagen erna kreeg ik veel informatie, waren er veel afspraken ingepland en was er ruimte om een aantal professionals te leren kennen.

Wat ik exact doe binnen Zenda als accountmanager? Beetje koffie drinken, tafelvoetballen, balletje trappen in onze kamer…. Oké vooruit, ik werk ook nog;)

Momenteel ligt de focus op het opbouwen van een netwerk, leuke en leerzame gesprekken voeren en vooral de branche ‘leren kennen’. Naast dat ik veel gesprekken heb met klanten en prospects, wil ik ook graag weten wie onze professionals zijn. Zo nu en dan heb ik weer een onwijs gezellig gesprek met een van onze professionals om hem/haar te leren kennen op zakelijk maar ook zeker privé vlak:)

Door zowel de professional als de klant goed te kennen, kan er een goeie match gemaakt worden als de klant op zoek is naar IT-personeel. Het gaat namelijk niet alleen om certificaten of ervaring, het gaat ook om het feit  of de professional past binnen de cultuur en het team van de organisatie. Ik kan me dan ook zeker vinden in het motto van Zenda “Large enough to serve, small enough te care”.

Wat ik het leukste vind aan mijn functie zijn de gesprekken die je hebt op de werkvloer, de relatie die je opbouwt en het feit dat je mee kan denken over vraagstukken binnen het bedrijf.

Kijkend naar mijn grootste uitdaging? Mijn focus ligt nu op kennis vergaren over alles wat met IT te maken heeft. Uiteindelijk is mijn doel om een echte sparringpartner te zijn voor IT managers en hen te helpen met tekorten aan personeel en eventuele andere IT-vraagstukken.

Wil je zelf ervaren hoe gezellig het met Zenda is? Ga een gesprek met mij aan en kom er zelf achter 😉 Uiteraard verliezen we het belangrijkste niet uit het oog: erachter komen welke type professional jullie nodig hebben binnen het bedrijf.

Wil je in gesprek met Daniëlle over de mogelijkheden die Zenda Support biedt voor jouw organisatie? Neem rechtstreeks contact met Daniëlle op via 06- 51794153