Zenda Support

We zijn gespecialiseerd in het opleiden en detacheren van medewerkers op gebied van IT Support. Ons motto is “large enough to serve, small enough to care”. Bij Zenda Support staan de medewerker en opdrachtgever écht centraal. Dag in dag uit gaan we voor de beste samenwerking, ontwikkeling van mensen en fun. Geen loze beloftes, maar een partnership op basis van vertrouwen en respect!

Kennismaking met jou

Bij Zenda Support hebben we jouw ontwikkeling én persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. Na je sollicitatie verneem je binnen 48 uur van ons. Als je profiel op papier een match is, dan belt onze Recruiter je om je wensen en ambities te bespreken en je meer te vertellen over Zenda Support. Zijn jullie beiden enthousiast, dan plannen we snel een kennismakingsgesprek in! Na een leuke en ontspannen kennismaking bij ons op kantoor in Baarn, hoor je binnen 24 uur of wij graag de samenwerking met je aangaan. Je ontvangt dan een aanbieding via de mail en als jij akkoord gaat, stelt onze Office Assistent je contract op.

Aan de slag!

En dan is daar je eerste werkdag! Je bent lekker uitgeslapen als je om 10 uur in Baarn aankomt. Deze dag staat in het teken van jou; we lunchen gezellig samen, je ontmoet alle leden van het MT en hoort nog meer over onze cultuur en normen en waarden. Je ontmoet andere professionals die je meer vertellen over de opdrachten die zij ingevuld hebben en het ontwikkelpad dat zij volgen. De glimlach op jouw gezicht wordt steeds groter, je hebt zin om aan de slag te gaan! Onze Careermanager gaat met jou aan de tekentafel zitten en d.m.v. het stellen van de juiste vragen en het geven van coaching, komen jouw wensen en ambities samen tot een mooi ontwikkelpad.

Ontwikkelpad

Onze Accountmanagers gaan, aan de hand van jouw ontwikkelpad, op zoek naar een mooie en passende opdracht, terwijl jij start met het leren voor je (eerste) certificaat. Hoe tof dat je straks meteen in de praktijk kunt toepassen wat je net geleerd hebt! Iedere 6 weken hebben we een contactmoment, we willen heel graag weten hoe het je gaat, wat je allemaal leert binnen je opdracht en of er zaken zijn waar je onze hulp bij nodig hebt. Trek ook zelf zeker aan de bel als je ons eerder wilt spreken! Twee keer per jaar heb je een beoordelings-/ functioneringsgesprek. We hebben contact met de leidinggevende bij je opdrachtgever om te vernemen hoe het gaat en uiteraard nemen we je ontwikkelpad door; loop je nog op schema en wat heb je op dit moment van ons nodig.

Eén jaar later:

Wow, je hebt 3 certificaten behaald en daarmee voor groei in je salaris gezorgd, je bent goed bezig! Onze klanten zijn zeer tevreden over je inzet, je careermanager is trots op je behaalde resultaten en onze Office Assistent is blij dat je altijd op tijd je uren inlevert. We zijn het erover eens dat hier iets leuks tegenover moet staan; je krijgt een leuke eindejaarsbonus als blijk van waardering! Zoals je ziet, heb je zelf veel in de hand als het gaat om je ontwikkeling én je arbeidsvoorwaarden. Zo hebben we nog veel meer leuke bonussen, denk aan een netwerfbonus voor het aanbrengen van nieuwe collega’s, extra vakantiedagen als je niet ziek bent geweest, een upgrade in type leaseauto etc.

En natuurlijk zorgen we dat jij je helemaal thuis voelt bij Zenda Support. Je ontmoet regelmatig je collega’s tijdens leuke en gezellige uitjes, ons jaarlijkse voetbaltoernooi en bij interessante lezingen.

Nieuwste Vacatures

Dus jij overweegt om je IT carrière bij Zenda Support te gaan starten? Klinkt goed! Samen gaan we glorieuze momenten beleven, je moet alleen wel even reageren op een van onderstaande vacatures. We kijken uit naar je sollicitatie!

Proces Supporter

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het monitoren van systemen en het zorgen voor een ongestoorde operationele werkvoortgang. Je vangt 1e lijns problemen op en probeert hier een effectieve oplossing voor te vinden. Jij bent de linking pin tussen de logistieke operatie en de 2e lijns support van de afdeling IT.…

Support Engineer in Baarn

Als Support Engineer (in Baarn) ben je het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers van onze klanten en daarmee verantwoordelijk dat binnenkomende meldingen juist geregistreerd en afgehandeld worden. In het directe contact met eindgebruikers is het van groot belang dat je de vraag achter de vraag helder krijgt.…

System Engineer in Baarn

Als System Engineer ben je primair verantwoordelijk voor het borgen van de correcte werking van de klantomgevingen. Samen met je teamgenoten beheer je vanuit een centrale beheeromgeving een veelheid aan klantomgevingen die grotendeels vanuit dezelfde architectuur zijn ingericht. Je zorgt ervoor dat de klantomgevingen blijven voldoen aan de voorgeschreven referentie architectuur.…

Skilled Servicedeskmedewerker

Jij bent op zoek naar een functie als skilled servicedesk medewerker en laten wij daar nu een vacature voor hebben!…

Servicedesk medewerker regio Leiden

Wij zijn op zoek naar een Servicedesk medewerker die ons team komt versterken voor het registreren, prioriteren en afhandelen van de binnengekomen meldingen. …

Servicedeskmedewerker

Wow, je hebt in je eerste jaar als servicedeskmedewerker bij Zenda Support drie certificaten behaald en daarmee voor groei in je ontwikkeling én salaris gezorgd, je bent goed bezig!…

Junior Servicedeskmedewerker

Ben jij net klaar met je IT opleiding (BBL), heb je mooie stage ervaring opgedaan en wil je nu aan de slag als junior servicedeskmedewerker? …

Jr. Systeembeheerder

Hè IT held! Ben jij op zoek naar een topjob als junior systeembeheerder? Lijkt het jou tof om verantwoordelijk te zijn voor het bewaken van continuïteit van de omgeving van de klant en wil jij de vraagbaak voor je collega's zijn op de servicedesk en werkplekbeheer? 
Dan is dit dé functie voor jou!…

Werkplekbeheerder regio Utrecht

Wow, je hebt in je eerste jaar als werkplekbeheerder bij Zenda Support drie certificaten behaald en daarmee voor groei in je ontwikkeling én salaris gezorgd, je bent goed bezig! Onze klanten zijn zeer tevreden over je inzet, je careermanager is trots op je behaalde resultaten en onze office assistent is blij dat je altijd op tijd je uren inlevert. We zijn het erover eens dat hier iets leuks tegenover moet staan; je krijgt een mooie bonus als blijk van waardering!…

Helpdeskmedewerker

Wow, je hebt in je eerste jaar als helpdeskmedewerker bij Zenda Support drie certificaten behaald en daarmee voor groei in je ontwikkeling én salaris gezorgd, je bent goed bezig! Onze klanten zijn zeer tevreden over je inzet, je careermanager is trots op je behaalde resultaten en onze office assistent is blij dat je altijd op tijd je uren inlevert. We zijn het erover eens dat hier iets leuks tegenover moet staan; je krijgt een mooie bonus als blijk van waardering! …

Vragen of wil je meer weten? Neem contact met ons op!