06 mei 2021 Nieuws

Zenda introduceert: Fixed Price Sourcing

Een geoliede IT-support afdeling zonder kopzorgen en tegen een vast tarief per maand. Waar kan ik tekenen? Het klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar dat is het zeker niet. Met Fixed Price Sourcing voorzien wij jouw IT-support afdeling van goed opgeleide en gecertificeerde mensen. Zo garanderen wij jou op een unieke en vernieuwde wijze de kwaliteit en continuïteit van jouw IT-support voor een vaste, scherpe prijs per maand.

IT frustraties op de werkvloer

IT problemen staan hoog in de frustratie top 10 op de werkvloer. Zonde eigenlijk, als je je realiseert wat dat voor impact heeft op jouw gebruikers én organisatie. Niet kunnen inloggen, een vastlopende laptop of haperende internetverbinding. Het lijken kleine issues, maar irriteren gebruikers dagelijks.

Om deze frustraties te vermijden en gebruikers te ontzorgen is een goed functionerende supportafdeling een must. Maar laat dat nou precies hetgene zijn wat niet altijd even makkelijk te realiseren is. Gelukkig zijn wij dagelijks bezig met het invullen van geoliede IT-support afdelingen en weten wij precies wat daar bij komt kijken.

“Of het nu om 1 of 20 FTE gaat, bij Zenda Support zorgen wij
dat jouw IT-support afdeling altijd op volle sterke verder draait”

Elon de Jonge, directeur Zenda Support

Fixed Price Sourcing

Hoewel de meeste IT-afdelingen een hulpvraag of piek in ondersteuning prima aankunnen, blijft het op volle sterkte hebben en houden van een geoliede supportafdeling toch nog veelal een uitdaging. Inhuur geeft je in dit geval alle flexibiliteit, maar is ook kostbaar. Bovendien weet je niet of en zo ja, wie er komt op het moment dat jouw inhuurkracht ziek of afwezig is.

Onze nieuwe dienst, genaamd Fixed Price Sourcing, lost dit voor jou op. Wij bieden je namelijk de voordelen van eigen personeel én de voordelen van inhuur, zonder administratieve rompslomp en zonder verrassingen achteraf. Met ons unieke concept zorgen wij voor een boost in de kwaliteit van jouw medewerkers en bieden wij tegelijkertijd zekerheid in continuïteit.

Eigen personeel is toch veel goedkoper?

Dat lijkt misschien kostbaar, maar weet jij eigenlijk wat de daadwerkelijke kosten voor het aannemen van een medewerker zijn? Heb je de voor- en nadelen van detachering vs. eigen personeel wel eens naast elkaar gezet? Of heb je wel een idee, maar nooit gerekend met de Cost per Hire en Time to Hire?

Als je benieuwd bent hoe het écht zit, lees dan gauw verder in onze whitepaper. Daarin vergelijken we de voor- en nadelen van detachering en eigen personeel, leggen we uit welke (loon)kosten er bij het aannemen van een medewerker komen kijken en rekenen we het daadwerkelijke prijsverschil voor je uit. Het is een kleine stap om ‘m te downloaden, maar biedt jou veel inzicht en duidelijkheid!

Heb je voorafgaand of na afloop van het lezen van onze whitepaper vragen? Neem gerust contact met ons op. Kaylie, Lindsay, Daniëlle en Elon zijn bereikbaar via 035 – 539 0957 of aanvragen@zendasupport.nl